Informatika a výpočetní technika

Informatika a výpočetní technika

V hodinách informatiky se dozvíš, jak fungují počítače. Teoreticky i prakticky.

Na začátku se naučíš, jak pracovat s mailovými účty, jak spolupracovat v týmech a ukládat si data v úložišti.

Naučíš se i základům programování.
Nemusíš se bát, prostředí Code.org je určené úplným začátečníkům i pokročilým. Dojde i na kancelářské programy, které jsou součástí i jiných předmětů, ale v IVT si můžeš znalosti zopakovat a případně i rozšířit.

Vyzkoušíš si, jaké je to být tvůrcem webových stránek a jak si vytvořit hezkou grafiku. A nesmíme zapomenout na 3D modelování. Pro začátečníky v prostředí TinkerCad a šikovnější zájemci o tuto problematiku mohou tvořit v programu Blender. A samozřejmě si svoje výtvory můžeš vytisknout na 3D tiskárně.

Dostaneš příležitost zúčastnit se soutěží v digitálních dovednostech. Každý rok se koná soutěž Bobřík informatiky a soutěž Kraje pro bezpečný internet, do kterých se vždy zapojujeme. Pro šikovnější studenty je tu soutěž Merkur perFEKT Challenge, kterou pořádá VUT v Brně.


3Dtisk